sâmbătă, 30 aprilie 2011

Franturi blocate

Atat de goala incat gandurile nu au cuvinte, asa ca fericesc paginile cu franturi blocate.

...nu ma grabesc nici acum, dar sunt si eu om cu sentimente, poate mai sensibile decat ale tale si imi place sa stiu ce culoare si temperatura are apa in care ma scald...
...poate ca asa suntem noi sagetatorii, mai directi, gandim mai mult si cand e vorba de actiune suntem doar impulsivi sau poate difera de la caz la caz, nu ne gandim la consecinte, traim fie in prezent, fie in viitor...iar amintirile cele frumoase nu fac altceva decat sa intareasca convingerea unei "bune" decizii.
...indiferent daca voi face parte din acelasi film cu tine sau..., tu vei fi o referinta pentru viitorul meu. Esti iubire, esti tristete, este pace, dragoste, colorat si incolor, esti apa, esti infinit, esti armonie, ma voi gandi mereu cu nostalgie si iubire in suflet, ma voi multumi sa stiu ca existi si ca te-am cunoscut...si voi cauta in fiecare barbat ce va veni in viata mea bucatele din tine, pana atunci tu esti raul, fluviul, cascada, oceanul, ploaia, gheata, oglinda, esti viata... de ce? nu cunosc cuvinte care sa exemplifice de ce...pentru linistea care ma definea cand eram langa tine, pentru caldura ta si tot ce simteam cand adormeam, pentru toate povestile, pentru toate lucrurile grozave pe care le faci cu pasiune, pentru felul in care vorbesti, pentru felul in care gusti din viata, pentru...
...pentru ochii tai aproape transparenti, pentru ca esti natural si chiar spontan, pentru ca razi si raziezi bucurie, pentru ca imi pari relaxat in cursul existentei, pentru ca esti calator, pentru dragostea cu tine, pentru simtamantul "ala" pe care il aveam cand erai parte din mine,..., doream, pentru ca simteam o concordanta perfecta a emotiilor, pentru felul cum privesti, ma privesti, pentru modul in care tresari, pentru cum ma tii in brate, pentru...multe...cum..., pentru ambitiile tale sau idealuri.
...dar poate numai eu.

...am inceput nu doar sa vad, si nu, nu vreau sa cred ca tarziu are vreo conotatie in franturile blocate.
Acum privesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu